Kelmės r. Kražių Žygimanto Liauksmino pagrindinė mokykla
Kelmės r. Kražių Žygimanto Liauksmino pagrindinė mokykla

Kviečiame susipažinti su Kelmės r. Kražių Žygimanto Liauksmino pagrindine mokykla     

Kelmės r. Kražių Žygimanto Liauksmino pagrindinė mokykla yra mokykla.

Toliau, Kelmės r. Kražių Žygimanto Liauksmino pagrindinė mokykla bus vadinama mokykla.

Ką mokiniai veikia pagrindinėje mokykloje?

Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Mokykla rūpinasi mokinių sveikata, mokinių emocine gerove, tinkama mokymosi aplinka. Mokykloje mokiniams padeda:

  • socialinis pedagogas;
  • logopedas – spec. pedagogas;
  • psichologas.

Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje
  • 9 klasėje
  • 10 klasėje

Koks yra mokyklos darbo laikas?

Pagrindinė mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Pagrindinė mokykla dirba nuo 7.45 valandos iki 16.45 valandos.

Kuo Pagrindinė mokykla gali Jums padėti?

Mokykla teikia ikimokyklinį (3 – 5 metų vaikams), priešmokyklinį, pradinį ir pagrindinį ugdymą ir padeda kiekvienam mokiniui:

  • augti,
  • tobulėti,
  • planuoti gyvenimo karjerą.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie mūsų mokyklą galite sužinoti internete.

Pagrindinės mokyklos interneto svetainės adresas yra 

Galite paskambinti telefonu. 

Pagrindinės mokyklos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Pagrindinės mokyklos interneto svetainėje?

Informacija pagrindinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje Struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie pagrindinės mokyklos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Pagrindinės mokyklos adresas?

Pagrindinės mokyklos adresas yra:

  • S. Dariaus ir S. Girėno g. 2, LT-86285 Kražiai, Kelmės raj.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 10.00—10.45
  • 0. 08.00—08.45
  • 1. 08.55—09.40
  • 2. 10.00—10.45
  • 3. 11.05—11.50
  • 4. 12.10—12.55
  • 5. 13.05—13.50
  • 6. 13.55—14.40
  • 7. 14.45—15.30